Hoezo Guatemala!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tosca Poort - WaarBenJij.nu Hoezo Guatemala!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tosca Poort - WaarBenJij.nu

Hoezo Guatemala!!

Door: ikke

Blijf op de hoogte en volg Tosca

22 Oktober 2014 | Nederland, Amsterdam

Zoals iedereen weet ben ik lang bezig geweest om een host de vinden via Workaway. Prachtig concept (werken voor je onderhoud), maar helaas alleen als je een planner bent en ver van tevoren weet wat je wilt! Helaas niet op mij van toepassing! ;-)
Helemaal al niet als je zo'n gek bent als ik die zich alleen maar concentreert op het vinden van hosts die paardrijden aanbieden! (Hoe kom ik er op!)
Conclusie.............niet te vinden of niet de correcte data dus op zoek naar iets anders.
Mandy bracht mij op het idee van Spaans leren (en écht waar: dat wilde ik al heel lang)!
Byonda kwam op een donderdagavond (gezellig met z'n tweetjes op stap) met het idee van Guatemala. (Dank je wel Byonda!)
Website gevonden, contact gezocht en zondag was alles in kannen en kruiken. Voorbereidingen getroffen (vlucht, vaccinaties, visum, geld wisselen, boodschappen enz) en............maandag 23 oktober zat ik om 17.00 uur in het vliegtuig op weg naar Guatemala-City.
2 keer overstappen....... Amsterdam-Minneapolis. ......Minneapolis-Los Angeles (krappe tijd van 44 minuten).........Los Angeles-Guatemala-City en daarna nog 4, 5 uur met de bus naar mijn eindbestemming: QUETZALTENANGO!!!!!!!!!! Moeders was onderweg, spannend!!

  • 01 November 2014 - 10:21

    Byonda:

    De nada!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tosca

Actief sinds 29 Okt. 2014
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 6309

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2014 - 23 November 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: