Wandeling naar - Reisverslag uit Quetzaltenango, Guatemala van Tosca Poort - WaarBenJij.nu Wandeling naar - Reisverslag uit Quetzaltenango, Guatemala van Tosca Poort - WaarBenJij.nu

Wandeling naar

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg Tosca

31 Oktober 2014 | Guatemala, Quetzaltenango

Omdat ik nog steeds met het probleem zit dat ik geen geld kan pinnen, ben ik vandaag een wandeling gaan maken naar het "Centro Commercial". Dat is een grote shopping mall in Zona 3 van Quetzaltenango, ik zit in Zona 1. Op de map leek het mij niet zo ver, maar inwerkelijkheid ben ik dus 3 uur onderweg geweest!! En het pinnen is niet gelukt, omdat bijna alle pinautomaten "en servicio" waren!!!!!! In ieder geval degene waar ik had kunnen pinnen! MAAR..................
Ik heb een mooie wandeling gehad en ben door, volgens mij, een van de armste buurten van Quetzaltenango gelopen!
De chaos, de vervuiling, de stank, ongelofelijk!! Foto's van de "Chickenbus" (bus voor de lokalen) stuur ik bij. Deze bussen zijn de mooiste, maar tevens de gevaarlijkste om mee te reizen! De buschauffeurs zelf zijn hun leven niet zeker in dit beroep, met name later op de avond! Alles gaat mee op de bus, bovenop ook genoeg plek (ach gut, zelfs voor een lammetje!!!!!)
Een plek waar iedereen gewoon poept en piest en waar met grote letters staat: PROHIBIDO ORINAR! Ik was net te laat met de foto, maar er net een een vent klaar toen ik de foto nam! Mensenlief, wat een stank!!!

Nou m'n lijf heeft het te verduren gehad vandaag: eerst een wandeling van 3 uur en vanavond ruim een uur salsa les!!! Geweldig, maar genoeg voor vandaag! Morgen om 5.45uur vetrek voor mijn weekend excursie! Ik ben benieuwd!!!!

  • 03 November 2014 - 09:59

    Mandy:

    hey sunny , whats going on with your moneyproblem....did i understud well,you can not reseve money out of a mashine?

    i was happy to read,that you get so well with your teacher katalina and you learn a lot about the land and the culture :)
    go on girl you a the best !!!
    i saw the pics from your excursion the first of nov. , realy biautyful place!
    time flights you are so right,i get ready for germany and after swiss....enjoy your time and i'm giong to
    look always to your news,hopefully you get my mail finaly ;)

    love sunny and take care , specialy with busses and tuk tuk :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tosca

Actief sinds 29 Okt. 2014
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 6308

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2014 - 23 November 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: